დაგინებულია არ წაიკითხოთ :(

ვითომდა აღარ უნდა დამეწერა აქ არაფერი მარა დავიღალე ყველაფერმა დამღალა....აღარ მინდა ეს დედამოტყნული ცხოვრება რამდენი უნდა გავამწარო ბლინ... დავიღალე დამღალა იმან რომ ჩემ ცხოვრებას ვერ ვცვლი დამღალა იმან რომ ვერავის ვეღარ უგებ ვერავის ვეღარ ვეწყობი... აღარ მინდა აღარ მინდა აღარაფერი მინდა რო გავქრე აი ეხლა მაგის მეტი არაფერი არ მინდა აი ისე მინდა რო გვქრე რო ვერავინ ვერ გაიგოს ჩემი გადაკარგვის შესახებ, ამომივიდა ყელში ყველფერი აი რამეს ვიტყვი და მერე ცუდი ვარ, ანარდა არ ვარ ცუდი არა უბრალოდ ვერ მიგებენ და თუ ვერ მიგებენ წავიდნენ ჩემი ცხოვრებიდან... არ მჭირდება არავინ ჩემი ოჯახის და მეგობრების გარდა... იმენა არავინ არ მინდა მართლა ვამბობ... მინდა აი დავიძინო გავიღვიძო და ბედნიერი ვიყო მაგრამ ეს არ მოხდება იქამდე სანამ მე არ ვისწავლი რა მინდა ამ ცხოვრებისგან, მე ეს არ ვიცი არც სიყვარული რ ვიცი არაფერი არ ვიცი არ ვიცი ვინ ვარ ან რა მინდა ამ ქვეყანაზე რისტვის გავჩნდი.... აი სხვა რო ამას ამბობს ძაან მაგრა დავცინივარ, ჩემ თავსაც ხშირდად დავცინივარ ამის გამო... შევეცი ამ ცხოვრებას გოგო ვაარ ამდენს არ უნდა ვიგინებოდე მარა მკიდია......... ეხლა ყველაფერი და ყველა მკიდია....... რა ჭირად დარეკა რა უნდა ბლინ, აი იმენა ჯინაზე მახსენებს თავს, არ მინდა ადამიანო გაქრი ჩემი ცხოვრებიდან დაიკარგე აორთქლდი სენ შენთვის იყავი ბედნიერად და მეც მომეცი იმის უფლება რო ჩემი ცხოვრება ვმართო........ შენც შეგეცი კიდო ეგეთი უაზრო ყლეური ხასიათების გამო, მეზიზღები, მაგრამ ეს ზიზღი სიტყვიერია.... ჩემ იდიოტურ გრძნობებსაც შევეცი აი იმ გრძნობებს რომელიც კიდევ შენზე ფიქრობს ....

და საერთოდაც მე დღეს კეთროვანი ვარ მე დღეს შიდსიანი და მუნიანი ვარ არა მარტო დღე საერთOდ, ჰოდა არ მომეკაროთ... არც ეხლა და არც აღარასდროს............
კიდევ ვამბობ დაგინებულია ვინც წაიკითხოს..... ვიცი ხვალ ვინანებ ამას...... მაგრამ მკიდია..........

შენ რც შეგეხება აი შენ მართლა არ მყვარებიხარ იმენა გატაცება იყო და გეხვეწები მაპატიე და უბრალოდ ........