ბედნიერი ვარ ბედნიერიიიიიი!!!!!!!

ჰმ რამდენიხანია არ დამიწერია და ეხლა გადავიკიტხე ყველაფერი.... რა იდიოტობებსვწერდი ღმერთო..... :წაპშტვენისსმაილი:



რამდენი რაამე შეიცვაალა ჩემ ცხოვრებაშიი რა ძაან ბედნიერი ვარ, ხანდახან რო ვფიქრობ ამ ყველაფერზე ჯერ კიდევ არ მჯერა ან მგონია რო დორებიტია, მაგრამ არ მინდა რო დამთავრდეს, უბედნიერესი ვარ მიყვარს მსოფლიოსჰი ყველაზე ძაან და ყველა ქმარს შორის ყველაზე საუკეთესოა...... ჩემი გოჭი ჩემი ბედნიერება ჩემი ცხოვრება, არ ვიცი სხვაა როგორ უნდა მოვეფერო :მო: მართლა უმაგრესი ადამიანია, მიკვირს ასე რიტ შეუყვარდი :მო: მე ხო მილიონჯერ მჯობია ხასიათით ცოდნით ყველაფრით....





რამდენჯერ მოვინდომე ყველანაირად გამომეხატა ჩემი გრძნობები მაგრამ ვერ ვახერხებ, ძაან გულიმ მწყდება ამაზე....


მიყვარხს აი ისე მიყვარს რო ხანდახან რო უყურებ ბედნიერებრის ცრემლები მადგება ხოლმე,,,,, მიხარია რო ჩემია და მიხარიაა რო ესე გვიყვარს ერტმანეეთი....


მაბედნიერებს ეს ადამიანი კატასტროფულად შემცვალა და გამახალისა...... არ ვიცი რას ვწერ მაგრამ პაქტი ერტია რო უზომოდ შეყვარებულიდა ბედნიერი ვაააააააააააააარ!!!!!!!!!!!