მიყვარხარ...... ძლიიერ... ძლიერ....

მეწერინება და დავწერ შენთვის, მარტო შენთვის ჩემი ერთადერთისთვის, მხოლოდ ერთი წერილი გაქვს ჩემგანდა ისიც სულ თან დაგაქვს, დაიხევა გაფუჭდება და მერე აღარ გექნება, არადა იქ ხომ ისეთი არაფერი არ წერია, მაგრამ ვგრძნობ რომ გიყვარს ის წერილი რატო გოოწ რამ შეგაყვარა? :user:

იცი ეხლა აქ რატომ ვწერ შენ სულ იმას გაიძახი კომპიუტერში შევინახოთო ყველაფერიო, ისე გაფუჭდებაო კომპში კიდევ არაო, ჰოდა ის თუ გაფუჭდა ეს გქონდეს რა იცირა ხდება :D

უუუფ, აააი იმდენი რამის დაწერა მინდა იმდენის და თავში მარტო ერთი სიტყვა მომდის, მიყვარხარ, და მერე ეს სიტყვა ნაწილებად იშლება....
მენატრები...
მებედნიერები....
მეოცნებები...
მეფიქრები....
ყოვლ წამს და წუთს, ჩემთან ხარ, არ ხარ ჩემთან, მაინც ყველაფერი ერთნაირადაა, შენს გვერდით შევსებული ვარ გოწ იმდენად შევსებული რო მიხარია არსებობა, რო მტოვებ შენი ნაწილი მშორდება და გულის სიღრმეში პატარა სიცარიელე რჩება რომელიც შენს მოსვლამდე სუნთქვას მიკავებს... მიჭირს 1 წუთითაც კი მიჭირსშენი სადმე გაშვება, მიყვარს სახლსი რო ხარ მიყვარს რო გაწვალებ მიყვარს რო იცინი შენი ხითხითი მიყვარს გოწ... :love:

მებედნიერება ჩემი რო ხარ და მებედნიერება ის რომ ერთმანეთი გვყავს...

იცი ჩემს გვერდით რო ხარ არაფრის არ მეშინია, გადიხარ თუ არა სახლიდან იმ წუთშივე შიშიშ შეგრძნება მიჩნდება, აქედან ლოგიკური დასკვნა :mo: ნუ მტოვებ ხოლმე რა :user:

გოწ გახსოვს ერთხელო მოგწერე სიტყვებით მინდა გამოვხატო ჩემი გრძნობები მაგრამარ გამომდისთქო....

ეხლაც ესე ვარ, არა მარტო ეხლა და მაშინ კი არა სულ ეგრე ვარ, ყოველთვის მიკვირდა როცა ამბობდნენ სიტყვებით ვერ გადმოვცემ და ბლა ბლა ბლა... როგორ ვერ უნდა გამოთქვას ადამიანმა ის რასაც გრძნობს მეთქი, მაგრამ თურმე ეგრეც ხდება, იმდენად ბედნიერი ვარ რო ლაპარაკიც კი ზედმეტია უკვე... იმედია ის გყოფნის რასაც ვახერხებ და გადმოგცემ სიტყვებით....

გოწ ჩემო ბედნიერება გოწ :) მიყვარს ესე რომ გეძახი ხოლმე გოწ...


ჩვენი ცხოვრება მიყვარს გოწ, ჩვენი ბედნიერება მიყვარს გოწ, ჩვენი ერთად ყოფნა მიყვარს გოწ, ჩვენი ჩახუტება და კოცნა მიყვარს გოწ, გოოოოწ


ჩვენი სიყვარული მიყვარს გოწ :)



ბედნიერი ვარ :love:






პ.ს. აქაც იყოს რო არ დაიკარგოს :mo:

1 коммент.:

  Nino

24 февраля 2011 г. в 04:21

Этот комментарий был удален автором.