სტუმრიანობა+ჩემი იდიოტური განწყობა

აჰა, საშინელი დღე და არც ისე საშინელი განწყობა :D
ჩემდა გასაკვირად ეგრეა :)
მთელი დღე ვზივარ სახლში...
სიგარეტი, ყავა, სიგარეტი, ყავა....
ალბათ 5 ჭიქა ყავა მაინც დავლიე დღეს... რა უბედურებაა... ეს ყველაფერი ჩემი უსაყვარლესი ძამიკოს დამსახურებაა... გამომკეტა სახლში და წავიდა...რაშია ეხლა საქმე, გუშინ წინ პოლონეთიდან ჩამოვიდა ვიღაც 2 პიროვნება, აზრზე არ ვარ ვინ არიან, ჩემი ძმის ნაცნობები არიან, მე ვზივარ და ვყარაულობ, დღეს გამაგიჟეს მაგათ ქართული არ ესმით მე პოლონური, მაგათმა რუსული არ იციან ნორმაურად მე ინგლისური, ჰოდა ძლივს ძლივობით მიმიკებით ან მომტვრეული რუსულ-ინგლისურით ვლაპარაკობთ...დამტანჯეს, თან ისეთ კითხვებს სვავენ რომ ნუ დასაბუთებული პასუხი ჭირდებათ, გამაგიჟეეეეეეეს... აააარ ვიცი რა მოუხერხო... უკვე ისეთ დონემდე მიმიყვანეს რომ ქართUლი ლექსიკონიდან რაც კი უწმაწური სიტყვები ვიცოდი ყველაფერი მაგათზე გადმოვანთხიე... ეგენი კიდევ დგანან და გაღიმებული სახით მიყურებენ... ერთ ერთი ესეთI გადმონთხევის დროს ერთ ერთი მეკითხება "ჩტო დელაეშ პაიოშ ხაროში გოლას" მე გავშტერედი ნუ რეპს არ უსმენ აშკარდ ვბურტყუნებდი რა გაიგო როგორ გაიგო არ ვიცი :D ჩემი რეაქცია იყო დაბნეული გაღIმება და ბურტყუნით ნათქვამი სპასიბა :D ნუ ერთI 3 საათის წინ როგორც იქნა გააღწიეს სახლიდან, სანამ აუხსენი როგორ უნდა მისულიყვნენ იქ სადაც მიდიოდნენ, ჩემი დამემართა :D ბოლოს დაუწერე :D :D :D და იმ ფურცლით გავაგდე სახლიდან :D ზემოდან გადავხედე დაბლა იდგნენ და იმ ფურცელს ათვალიერებდნენ :D აშკარად ვერ გაიგეს მაგრამ ალბათ მოერიდად კიდევ ერთხელ ეკითხათ რა და როგორო და წავიდნენ :D ეეეხლა მოვლენ ისევ და რა აიტანს მაგათ :D ააააარა ისე საბოლოო ჯამშ ცუდი ტიპები არ არიან :D მარა აი ინგლისურ-რუსულ-პოლონურად რომ ლაპარაკობევ ვჭედავ... დაილოცოს ქართული... :D და მე ესენი კიდევ რამდენიმე დღე სახლში უნდა ავიტანო... :spy: არ არსებოოობს :D
ჰოდა რა მოხდა ახლა :D სანამ ამას ვწერდი მობრძანდნენ და მახარეეს რო დროებით ანუ 2 დღით ბათუმში მიდიან.... მშვენიერია დამისვენია და ეგაა :D ააააი მერე რა იქნება არ ვიცი :D
ჰოდა წავედი ახლა გავაცილო გავიხარო ცოტა გული :D ჩემ ძმას გაუხმეს თავი, ეს რა საზრუნ ავი გამოჩინა :D ჩემ თავს ძლივს უვლი ახლა ესენი მინდოდა მე სახლში? :mo: :D

3 коммент.:

  Анонимный

15 октября 2008 г. в 11:50

loooooooooooooooool shemogevlee))))))))

  kakiko

15 октября 2008 г. в 12:45

ho Shen hsemomevle, da me ki gavgijdi aq :D

  Анонимный

15 октября 2008 г. в 23:21

gagijdi mere mags ra jobiaa :d :D :D