მიხარიხართ :D

უჰუ ესეიგი რა ხდება

:D უუუმაგრეს ხასიათზე ვარ, რამდენი ხანია 2 ადამიანს ველოდები გულით და სულით აააარა ორს კი არა 7 ადამიანს მარა ნუ ამ ორი ადამიანის ჩამოსვლაზეა დანარჩენი 5 ადამიანის ნახვაც....ესეიგი ეხლა შევედი KIKITO-ს ბლოგზე და რო წავიკითხე ჩამოვდივარო სიიიიხარულისგან ცრემლები მომადგა.... მე ვარ იდიოტურურად სენტიმენტალური ადამიანი... :D ანუუუუ ჩემი გიჟი ჩამოვა და პაწუკა გოჭებსაც ჩამოივანს :ბის: ანუ ეს სამი ადამიანი რომელიც ძაან ძაან მიყვარს და მენატრება მიუხედავად იმისა რომ..... :D
ეხლა მეორე გუშინ ჩემმა ბავშვობის დაქალმა დამირეკა... თვის ბოლოს უეჭველი ჩამოვდივაროოოო..... სიხარულისგან დავხტოდი... გერმანიაშია უკვე 2 წელია და ძაან ძაან მენატრება, მაგასაც 2 გოჭი ყავს და კიდევ ჩემთვის უსაყვარლესი და უმაგრესი ადამიანი მისი ქმარი... ნუ რავი ყველამ ინატროს ეგეტი მეუღლე :D ესეც კიდევ ჩემი 4 უსაყვარლესი ადამიანი ....ანუ საბოლოო ჯამში ხომ გამოვიდა შვიდი :D :D
:ბის: ააააააააა ერთI სული მაქვს მალე გავიდეს ეს დროოოოო, ჩემი გიჯებიიიიი, იიიინგა რო ჩამოვაააა დავლევთ თან მარტო უნდა დავლიოთ მარტო ჩვენ ორმა....:bis: მერე სალოც ჩამოოვააააა და კიდო დავლევთ მაგრამ იქ უკვე დურდომი იქნებააა..... მკიდიააა აი ადრე როგორც ვგიჟობდით ისევ ისე უნდა გავაგიჟოოოო, კიდო მაგის პაწუკა უნდა მოვნათლოოოო, ააააა რამდენი სიხარული ერთააად უმაგრესი შეგრძნებაააა.....ძალიან მიყვარხაააართ... თუნდაც იმიტო რო ჩემგან არაფრით არ განსხვავდებით, ცხოვრება მიხარია ხოლმე თქვენზე რომ ვფიქროოოობ........ :love: :love: :love:

1 коммент.:

  Анонимный

13 октября 2008 г. в 07:48

vaime vaimeee gadamrieee rogor miyvarxaaar :2kiss: davlevt aba ras vizavt tan im dgesveee :bis: vaimee taam chagylapaaav,shegcham imdeni unda gakocoo,shemogevleeee :2kiss: male maleeeeeeeeee :bis: